Tiorův blog: Kdesi na nebi

pátek 18. prosince 2009

Kdesi na nebi

Kdesi na nebi honí se medvědi, vůbec ale nevědí že jinde na nebi...



starší verze

Rozpracovaná verze obrázku s hlavní hrdinkou, který bude použit nejspíš v menu, případně jako úvodní sekvence v mojí supertajné hře:). O co ve hře půjde, to většina z vás ví a možná ani neví že to ví. Časem budu zveřejňovat více informaci, screenu atd. , ale nepočítejte s tím že to bude často, možná ano, spíše ne:).

Postavu plánuju rozpohybovat, houpačka k tomu přímo svádí, ale než tak učiním rád bych obrázek dopiloval, má hodně nedostatků a na vás je rozpoznat jaké to jsou a povědět mi o nich:D

9 komentářů:

banane4joy řekl(a)...

Jujky to je roztomilý :) Jediný uchopitelný nezpochybnitelný omyl mi přijde úchyt provazu, ale to jen proto, že jsem ho hledal ;)
Sice asi vim o co jde, ale třeba je to naopak a já nevím, ikdyž si myslím, že vím.

Drobet řekl(a)...

To je tak cute ^^proste bomba,libi ;)

Likandro řekl(a)...

Líbily by se mi ostřejší hrany, možná i výraznější stíny a kulatější (co do plastičnosti) hlava - možná otázka vkusu, možná ne, každopádně pro mě teď trochu rozplizlé

Každopádně tvarově líbí moc : )

Ricki řekl(a)...

Příjemnou atmosféru a pocit navozuje tenhle obrázek, ovšem ten rozostřený "look" mi k tomu nelícuje, Možná je to tim, že jsem ujetej na ilustrace jinýho typu, ale jako scénka perfekt. ::),a s těma rukama něco udělej, at provaz skutečně drží.:)

PepiCzech řekl(a)...

MOc se mi nelíbí to daldění pomocí modré. Přijde mi celý pbrázek jako by to bylo vytáhle přes bevel and emboss :) Vím, že není.

Ruce zmiňovali ostatní, holčička je taková milučká, hodně povedený obličej. Moc mi neladí stínování na šatech, hapruje ti tam světlo, resp. působí to podivně, jako by byla holčička pokřivená placka a ne prostorový objekt (huh:).

Čím víc na to koukám, tím víc se nemůžu ubránit myšlence, že by se mi dílko líbilo nejvíc bez plasticity, pouze v "holých" vektorech, na triku, houpačku uvázanou třeba "kolem krku" (i když by se to problematicky tisklo u švů).

Ale určitě nadprůměrná práce, ostatně jako vždy.

Tior řekl(a)...

Děkuju za chválu i kritiku a hlavně rady, teď už je to snad lepší, ale stále to chce dopilovat, bude se od toho odvíjet celkový styl grafiky ve hře, takže je to pro mě dost důležité;).

PepiCzech: verzi v holých vektorech třeba na triko atp. udělat můžu, to není tak špatný nápad, ale ve hře bych raději kombinaci vektor-bitmapa.

banane4joy řekl(a)...

Lepšííííí! :D

Likandro řekl(a)...

Nová výrazně lepší :) Možná ještě trochu vyhlasit ponožky? Přechody na černé působí maličko "upatlaně".

Další úpravy bych už dělal podle potřeb hry.

Takže těžko soudit. Maximálně mě k tomu napadá ještě zvýraznění krajů, protože se trochu bojím aby nejdůležitější prvek hry při hraní trochu nezanikal v okolí - ale to záleží :)

phob řekl(a)...

o jeee, opet deleni vektor bitmapa, ach jo, proc to porad delite ?
vysledek je stejne vzdy bitmapa, aspon zde :)...
kazdopadne prekvapive prijemna prace, ikdyz trosicku umatlana na ponozkach, moc sem nepochpil ten blurek na nich... chvalim nenapadne umisteny proflaknutou hvezdicku brush, pusobi to prijemne... takhle se ma pouzivat ohrany motivek...
trosku bych si vice vyhral se stinovanim, je videt, ze jeste bys mel chvili postudovat funkci svetla a stinu... a houpacka vypada spis jako na lane, tak na tyckach, a to napojeni je tam vazne divne... zkus na tom zapracovat. libi se mi stylizace mracku... prijemne dobarvuji atmosku... akroat bych trosku poladil nakonec jeste barvicky, je to strasne mdle... ale tak je to asi Tvuj styl... tak hura na dalsi prace, tesim se

Okomentovat