Tiorův blog: Logotýpek

pátek 23. dubna 2010

Logotýpek

Napadlo mě, že by nebylo od věci blog trochu oživit, trochu na něj zapomínám, uvídíme jestli se mi to povede změnit. Pro začatek žacneme něcím opravdu slabším. Pokus o logotyp jisté taneční skupiny, jak to dopadlo můžete videt zde.


Celkově se mi to opravdu moc nepozdává, asi hlavně nápis crew nebo že by to bylo celé špatně? Sám už nevím, s logotypy jsem trochu vyšel ze cviku:) Celkem by mě zajímalo, jestli se to dá i dobře přecíst, v čemž si taky nejsem úplně jistý.

4 komentářů:

Firejs řekl(a)...

Je to LP?

Todle téma, jsme vcelku nedávno probíraly ve škole.. je čitelný, funguje i jako černobílý a mě se vcelku zamlouvá.. jde jen o to jak by obstálo v porovnání z dalšími návrhy ;)

Ricki řekl(a)...

Popravdě, kdybych si nepřečtl pro koho(co) je to logo určené, asi bych si s tím ještě lámal hlavu. Když jsem si přečetl, že je to pro taneční skupinu, řekl jsem si:"Aha, to by šlo.", ovšem se k tomu vztahuje několik výtek.
Od takového loga čekám pohyb (přeneseně samozřejmě) a uvolněnost. Pravdou je, že tam trochu ten tanec vidím s tim stylem "P", ale počkat...která písmena to má představovat. LP? bP?, nebo snad nemá. Zprvu když jsem se na to podíval, tak to bylo LP.
To je asi jedna ze zásadnějších věcí, že je to uzavřené. Ten styl se dá zachovat :), ale přistup k tomu s větší razancí na prostor.
Těšim se na další věci:)

Likandro řekl(a)...

Prvně mě napadla závodní dráha...
Pak jsem začal luštit... LB? ... LP? BP? moc nevím, tápu...

Nicméně, nevím co tančí, takže je dost možné, že je to právě tím... Osobně tohle vidět, tak nad tím mávnu rukou a řeknu si "No jo, dobrý" :D ...

Tior řekl(a)...

Díky za názory, je to opravdu slabota, ale nějak se začít musí.:) Má jít o LB, čitelnost je tedy opravdu špatná, takže nepoužitelné. Momentalně dělám na rozumnějším návrhu, tak poté snad ukážu:)

Okomentovat